Zdrowie i uroda.... artykuły, porady, ciekawostki...



Arkadiusz Czapla
Kontakt:
e-mail : Napisz do mnie
GG : 4974783


SEO Stats powered by MyPagerank.Net
Blog > Komentarze do wpisu

Jak wzmocnić serce ?

Wzmocnienie serca

Jeżeli serce narażone jest na długotrwały stres, to pracuje wtedy o wiele ciężej, ale można mu w tej pracy pomóc, pijąc herbatki ziołowe.

Zioła, które wzmocnią serce



Herbatka z dziurawca

Dziurawiec ma właściwości uspakajające, zmniejsza także częstotliwość uderzeń serca.

Zalej szklanką wrzątku łyżkę ziela dziurawca, przykryj i odstaw na 15 minut. Pij przecedzony napar 2 razy dziennie po pól szklanki. Kuracja powinna być stosowana przez co najmniej 6 tygodni.

Odwar z głogu


Dzięki odwarowi z głogu, poprawi się ukrwienie serca.

Zalej filiżanka wody łyżeczkę suszonych owoców głogu i podgrzewaj na małym ogniu przez pół godziny. Pij przecedzony odwar 3 razy dziennie po filiżance. Kuracja powinna trwać około 6 tygodni.

Napar z melisy


Melisa ma działanie wzmacniające serce, uspokaja, a także reguluje tętno.

Zalej szklanką wrzącej wody łyżkę ziela melisy i parz pod przykryciem 10-15 minut. Pij 2-3 filiżanki przecedzonego, ciepłego naparu dziennie.

Zioła na obniżenie ciśnienia

Napar z dziurawca i krwawnika

Wymieszaj 1 łyżkę kwiatów arniki, 5 łyżek liści melisy, 6 łyżek ziela krwawnika i 8 łyżek ziela dziurawca.

Wsyp łyżkę tej mieszanki do szklanki, zalej do połowy wrzącą wodą i parz pod przykryciem ok. 10 minut. Pij przecedzony, ciepły napar 3 razy dziennie po pół szklanki.

Napar z jemioły

Zalej szklanka zimnej wody łyżkę ziela jemioły i ogrzewaj pod przykryciem przez pól godziny (nie dopuść do wrzenia). Pij przecedzony napar 3 razy dziennie po 1/4 szklanki.

Jemioła działa bardzo silnie, dlatego nie powinno się jej stosować zbyt często .



Podobne wpisy :

Objawy choroby wieńcowej serca

Jak pozbyć sie zgagi ?
Na czym polega gastroskopia ?
Nowotwory odbytu i jelita grubego
czwartek, 22 października 2009, zdrowieuroda




TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: