Arkadiusz Czapla
Kontakt:
e-mail : Napisz do mnie
GG : 4974783


SEO Stats powered by MyPagerank.Net
Blog > Komentarze do wpisu

Zupa na odchudzanie - przepisy

Zupy odchudzające przepisy





Musisz pamiętać o tym, że kuracja odchudzająca może trwać nie dłużej niż 3 dni. Każdego dnia zjedz wybraną zupę, którą podziel na 3-4 porcje.

Wraz z zupą możesz:

wypić 1 koktajl warzywny i 2 litry wody mineralnej;

zjeść 2 kromki chrupkiego pieczywa z chudą wędliną lub twarożkiem.

W ciągu 3 dni waga spadnie o 2 kg. Kurację można powtórzyć raz w miesiącu.
Zupa kapuściana

Usprawnia przemianę materii oraz reguluje pracę jelit
Zawiera dużo witaminy C, która przyspiesza spalanie tłuszczu.

Składniki:  1/3 główki kapusty (białej lub włoskiej) | 2 cebule | 2 pomidory | 1 papryka | 1 marchew | 1 łodyga selera naciowego | 2-3 ząbki czosnku | duży pęczek świeżych ziół (np. pietruszki, kopru, bazylii, oregano, estragonu) | pieprz | kminek

Sposób przygotowania: oczyszczone warzywa, umyj. Poszatkuj kapustę. Obierz ze skórki, sparzone pomidory, pokrój. Rozdrobnij też pozostałe warzywa. Zalej wodą (ok. 1,5 l). Dodaj posiekane zioła i gotuj do miękkości. Przypraw pieprzem i kminkiem.

Pamiętaj ! Nie dosalaj zupy.


Zupa brokułowa

Źródło wapnia, potasu, żelaza, fosforu, chromu oraz witamin: A, C i z grupy B.
Zawiera dużo błonnika, który wspomaga odchudzanie i na długo zaspokaja głód.

Składniki: 1 brokuł
| 3 marchewki | 2 pietruszki | 1 mały seler | pęczek świeżych ziół ( natka pietruszki, lubczyk, bazylia) | liść laurowy | ziele angielskie | pieprz

Sposób przygotowania: oczyszczoną marchew, pietruszkę i seler, umyj i pokrój na mniejsze kawałki. Zalej wodą (ok. 1,5 l), dodaj przyprawy. Gotuj, aż warzywa będą miękkie. Brokuł podziel na różyczki i umyj, opłukane zioła, posiekaj. Dodaj do warzyw. Gotuj ok. 10 minut bez przykrycia. Zupę można zmiksować.

Pamiętaj ! Nie dosalaj zupy.


Zupa z marchwi

Bogate źródło wapnia, żelaza, miedzi, cynku, magnezu, potasu, witamin: B1, B2, PP, K, C i beta-karotenu. Poprawia pracę jelit, wspomaga usuwanie szkodliwych produktów przemiany materii oraz przyspiesza spalanie tłuszczu
.

Składniki: 1/2 kg marchwi
| 2 duże ziemniaki | 1 mała pietruszka | kawałek świeżego korzenia imbiru (ok. 2 cm) | pieprz cayenne

Sposób przygotowania: Oczyszczoną marchew, pietruszkę oraz ziemniaki, pokrój na kawałki, zalej wodą (1-1,5 l), zagotuj. Obrany imbir, zetrzyj na tarce lub drobno pokrój, dodaj do warzyw, gotuj do miękkości. Przypraw pieprzem. Zmiksuj.

Pamiętaj ! Nie dosalaj zupy.

Koktajle warzywne

Bogate źródło błonnika, dzięki czemu sycą na długo oraz wspomagają usuwanie resztek pokarmu z jelit.

Koktajl z buraków

Składniki: 1 szklanka soku z buraków, 1 jabłko, 1/2 szklanka kefiru, pieprz czarny

Sposób przygotowania: Obrane jabłko, pokrój na cienkie cząstki. Zmiksuj z sokiem z buraków i kefirem. Dopraw. 

Koktajl z selera

Składniki: 3 łodygi selera naciowego, 1 ogórek, 1 marchew, po 1 łyżce kiełków, posiekanej natki pietruszki, tartego imbiru.

Sposób przygotowania: Oczyszczone warzywa, drobno pokrój. Dodaj resztę składników i zmiksuj z odrobina wody. Pij mocno schłodzony.

Koktajl pomidorowy

Składniki: 3 pomidory, plaster selera korzeniowego, 1 łyżka otrąb, pieprz cayenne.

Sposób przygotowania: Ze sparzonych pomidorów, zdejmij skórkę. Rozdrobnij. Obrany seler, pokrój. Dodaj otręby. Zmiksuj, przypraw.



Podobne wpisy:

Zasady zdrowego trybu życia (2)

Zasady zdrowego trybu życia (1)
Ćwiczenia dla kobiet na siłowni
Zioła na cholesterol
czwartek, 14 lipca 2011, zdrowieuroda



TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: