Arkadiusz Czapla
Kontakt:
e-mail : Napisz do mnie
GG : 4974783


SEO Stats powered by MyPagerank.Net
Blog > Komentarze do wpisu

Dieta na płaski brzuch jadłospis

Jadłospis na płaski brzuch



Marzenia o płaskim brzuchu nie są jedynie domeną grubasów. Osoby, które ogólnie są szczupłe, często cierpią z powodu wypukłego brzuszka, psującego całą sylwetkę. Na taki wystający brzuch można działać na dwa sposoby, w zależności od tego, co jest przyczyną takiego stanu rzeczy – czy tylko meczące wzdęcia, czy raczej odłożony tłuszczyk? Jak skutecznie wypracować płaski brzuch i pięknie wyglądać w biodrówkach – radzą osoby, którym ta sztuka się udała!

~ katarynka „Nie ma jako takiej diety na płaski brzuch. Żeby pozbyć się tłuszczu z tego miejsca, trzeba stosować normalną dietę, która odchudza też inne części ciała, ALE (zawsze jest jakieś ale) trzeba przestrzegać kilku zasad (…) np. unikać grochu, kapusty, gazowanych napojów, warzyw strączkowych (wzdymają ;)), jeść często, ale małe porcje (nie rozpychamy żołądka, a po jakimś czasie takiego odżywiana żołądek się kurczy). Polecam jeszcze jedzenie suszonych bakalii, bo wspomagają przemianę materii i jest nam tak >>lżej<< na żołądku. Dobrze działa też (…) Activia, sama próbowałam, też powoduje, że jest tak jakoś lżej. Takie samo działanie ma zielona herbata (a jak ktoś chce zgubić tłuszczyk to polecam czerwoną Pu-Erh). No a reszta, to oczywiście ćwiczenia, wiadomo, bez nich ładnego brzuszka nie będzie. Wypróbujcie callanetics – bardzo fajnie kształtuje mięśnie i nie powiększa ich (tylko wysmukla), zresztą o tym możecie poczytać w dziale fitness. No... Rozpisałam się. Powodzenia w drodze do zgrabnego brzuszka. ;)” Źródło: www.wizaz.pl

~ Kamilka „Dziewczyny, jeśli problemem jest tłuszcz, to pewnie pomogą tylko  ćwiczenia i dieta, jeśli chodzi o wzdęcia, to zamiast tabletek lepiej zadbać  o właściwie jedzenie. Na pewno siemię lniane bardzo usprawnia przemianę  materii, można zalać gorąca wodą i wypić taki kleik, można sobie co rano  dosypać do płatków czy jogurtu. Naprawdę działa i od razu to czuć.  Wzdęcia natomiast tworzą się głownie na skutek niewłaściwego łączenia  pokarmów i tu niestety wielu zestawień trzeba unikać, bo powodują  tworzenie się siarkowodoru, fermentów, itd. Każdy rodzaj pokarmów trawi  się za pomocą rożnych enzymów, przy złych połączeniach wytwarzają  się szkodliwe związki. Tak więc nie należy jeść białka z węglowodanami  (czyli np. mięsa z ziemniakami, chlebem itd.), ani białka z tłuszczem  (smażone mięso), za to i białko i węglowodany osobno pasują do warzyw.  Tłuszcze mogą być i z warzywami i z węglowodanami. Owoce w ogóle  należy jeść osobno, bez dodatków. Wszystkie posiłki powinna oddzielać  przerwa co najmniej trzygodzinna.  Oczywiście dużo płynów, wody i np. zielonej herbaty. Wszystko co  napisałam właściwie służy tak samo brzuchom jak i ogólnemu zdrowiu,  w tym odchudzaniu. Wszystko testowałam na sobie. :)” Źródło: jw.

~ Grenafiia„ Płaski brzuszek można wyrzeźbić głównie dzięki regularnym  ćwiczeniom. Ja na przykład staram się (choć nie zawsze mi to  wychodzi) rano i wieczorem robić brzuszki. Dobrym ćwiczeniem  jest też wypad ze znajomymi do klubu potańczyć. :) Oczywiście,  pod warunkiem, że przy okazji nie popijemy sobie troszeczkę. Ja  zauważyłam, że zazwyczaj po takiej nocce moje mięśnie brzucha  są dość napięte i trochę mnie bolą. Na pewno dieta też jest bardzo  ważna. Mi się wydaje, że dobrze byłoby włączyć do diety produkty,  które przyśpieszają przemianę materii. Mam na myśli na przykład  otręby. Dobrym pomysłem byłoby też picie czerwonej albo zielonej  herbatki. :) No, ale najważniejsze jednak są ćwiczenia i ich regularne  wykonywanie. :)” Źródło: jw.

~ Mariusz „Owoce – czemu nie. Ale to prawda, za mało posiłków i nie ma czegoś  takiego jak >>miejscowa dieta<<. Tak jak mówi X…: spalacz + aeroby  (25 min + non-stop minimum)” Źródło: www.kfd.pl

~ Terakosia „Jeżeli wszystko masz szczupłe, a tylko brzuszek wypukły, to może  powodem są słabe mięśnie brzucha oraz niewłaściwa dieta. Powinnaś  stosować dietę nisko węglowodanową, bo cząsteczka węglowodanu  wiąże trzy cząsteczki wody i one wypychają brzuszek. - jeść: jarzyny, owoce, mięso , nabiał, herbatki ziołowe, oliwa,  nieco masła, - owoce jeść same jako samodzielny posiłek,  - posiłki co 2,5-3 godziny w sumie 5-6 dziennie, - unikać : ciast, pieczywa, makaronów, klusek, ziemniaków, a jeżeli  już to mało i same np. osmażone bez sosu i mięsa, - nie przekraczać właściwej dla siebie wartości kalorycznej dobowej  posiłków,
- ćwiczyć mięśnie brzucha.

Od czasu do czasu warto zjeść 100 gram suszonych śliwek i wypić  herbatkę La Karnita – odgazowuje, oczyszcza. Najlepiej w taki dzień,  kiedy raczej nie wychodzimy. :)” Źródło: jw.

~ telimena „Ja też miałam wystający brzuszek i zastosowałam się do rad z Shape’a,  a więc jem malutkie porcje, piję bardzo dużo wody małymi łyczkami,  pije po szklance wody przed snem i po obudzeniu się (najlepiej woda  z cytryną), nie używam soli (jak jem kanapeczki z pomidorem to skrapiam  go sokiem z cytryny i też jest pycha), nie piję niczego gazowanego, nie  jem tłustych potraw, jem powoli (dzięki temu nie połykam powietrza),  można także łykać tabletki węgla.” Źródło: jw.

~ Krokodylek „(…) Nie ufaj gazetowym zapewnieniom, że da się schudnąć w tydzień  kilka kilogramów. To nie jest zdrowe. Nabawisz się rozstępów i jo-jo, o ile nie poważniejszych chorób. Najlepiej schudnąć ograniczając  tłuszcze i słodycze, ćwicząc i stosując dietę opracowaną przez dietetyka.  Bo wtedy masz gwarancję, że twój organizm dostaje wszystko czego  potrzebuje. Gwiazdy i celebryci decydują się na takie posunięcia, bo  wiedzą że potrzebują profesjonalistów, którzy zajmą się ich dietą. (…)” Źródło: www.mamzdrowie.pl

~ polo „To ja dorzucę od siebie relację: 2 razy podchodziłem do tej diety.  Pierwszy raz na początku grudnia, a drugi po świętach.  - Za pierwszym razem wytrzymałem 10 godzin. - Za drugim razem całe 5 dni. Waga nie ruszyła, cały czas głodny  i wkurzony łaziłem.  Raz poszedłem biegać i mnie głowa rozbolała, co mi się nigdy nie  zdarzyło. Tak jak przypuszczałem, pic na wodę. Zdecydowanie brakuje posiłków,  no i nie wiem, jak ta dieta ma wpłynąć na spalanie tłuszczu z brzucha.  To ja wolę swoją dietę redukcyjną 4500 kcal” Źródło: www.kfd.pl


~ kaczorek „Zmniejszaj stopniowo ilość węglowodanów w diecie, zastępując 
je zdrowymi tłuszczami i obserwuj reakcje organizmu. Rób aeroby  utrzymując odpowiednie tętno (…), katuj brzuch. ;)” Źródło: jw

~ filip „Poczytaj sobie w dziale >>dieta<<, a jak nie masz zamiaru trzymać się  ściśle do zaleceń, to przynajmniej przyjmij zasadę, że jesz częściej, ale  zdecydowanie mniej np. co 3 godziny, ale o połowę mniejsze porcje.” Źródło: jw.

~ Tony „Spróbuj tego:

>>Dieta dla osoby ważącej 80 kg:

7:00 - Płatki owsiane 100g + 200ml mleka, Serek wiejski 200g
B: 43g (31g zwierzęce) W: 86g T: 19g

10:35 - Chleb żytni pełnoziarnisty 150g, Twaróg chudy 100g, 30g słonecznika
B: 37g (20g zwierzęce) W: 92g T: 16g

13:30 - Chleb żytni pełnoziarnisty150g, Szynka z indyka 50g, 3 jajka
B: 41g (32g zwierzęce) W: 82g T: 21g

16:00 - Kasza gryczana100g, Pierś z kurczaka 150g
B: 45g (32g zwierzęce) W: 70g T: 5g

17:30-18:30 - Trening

18:30 - 60g Carbo
B: 0g W: 56g T:0g

19:10 - Ryz brązowy 80g, Tuńczyk w wodzie 120g
B: 32g (25g zwierzęce) W: 77g T: 3g

22:00 - 100g twarogu, Oliwa z oliwek 15ml
B: 30g (20g zwierzęce) W: 3g T: 15g

Razem – podsumowanie:

- białko 160 g
- tłuszcz 79 g
- węglowodany 466 g
- kalorie 3215 kcal

Udział procentowy:

- białko 2 g/kg
- tłuszcz 0,98 g/kg
- węglowodany 5,82 g/kg
- kalorie 40,18 kcal/kg<<

Zmniejsz pieczywo do 100g w 2 i 3 posiłku i do tego te aeroby (…). Ale prawda jest taka, że ta sama dieta może działać na każdy organizm  zupełnie inaczej, jednak myślę, że powinieneś zacząć właśnie od czegoś  takiego, jakby sylwetka Cię w dalszym ciągu nie satysfakcjonowała,  utnie się po prostu jeszcze węglowodanów... Pozdrawiam” Źródło: jw.


Mieszanka ziołowa płaski brzuch»

Kompozycja wspomagająca walkę ze zbędnymi kilogramami i utrzymanie pięknej sylwetki.


sobota, 21 stycznia 2012, zdrowieuroda




TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: