Zdrowie i uroda.... artyku造, porady, ciekawostki...



Arkadiusz Czapla
Kontakt:
e-mail : Napisz do mnie
GG : 4974783


SEO Stats powered by MyPagerank.Net
Blog > Komentarze do wpisu

Dieta na p豉ski brzuch jad這spis

Jad這spis na p豉ski brzuch



Marzenia o p豉skim brzuchu nie s jedynie domen grubas闚. Osoby, kt鏎e og鏊nie s szczup貫, cz瘰to cierpi z powodu wypuk貫go brzuszka, psuj帷ego ca陰 sylwetk. Na taki wystaj帷y brzuch mo積a dzia豉 na dwa sposoby, w zale積o軼i od tego, co jest przyczyn takiego stanu rzeczy – czy tylko mecz帷e wzd璚ia, czy raczej od這穎ny t逝szczyk? Jak skutecznie wypracowa p豉ski brzuch i pi瘯nie wygl康a w biodr闚kach – radz osoby, kt鏎ym ta sztuka si uda豉!

~ katarynka „Nie ma jako takiej diety na p豉ski brzuch. 疾by pozby si t逝szczu z tego miejsca, trzeba stosowa normaln diet, kt鏎a odchudza te inne cz窷ci cia豉, ALE (zawsze jest jakie ale) trzeba przestrzega kilku zasad (…) np. unika grochu, kapusty, gazowanych napoj闚, warzyw str帷zkowych (wzdymaj ;)), je嗆 cz瘰to, ale ma貫 porcje (nie rozpychamy 穎陰dka, a po jakim czasie takiego od篡wiana 穎陰dek si kurczy). Polecam jeszcze jedzenie suszonych bakalii, bo wspomagaj przemian materii i jest nam tak >>l瞠j<< na 穎陰dku. Dobrze dzia豉 te (…) Activia, sama pr鏏owa豉m, te powoduje, 瞠 jest tak jako l瞠j. Takie samo dzia豉nie ma zielona herbata (a jak kto chce zgubi t逝szczyk to polecam czerwon Pu-Erh). No a reszta, to oczywi軼ie 獞iczenia, wiadomo, bez nich 豉dnego brzuszka nie b璠zie. Wypr鏏ujcie callanetics – bardzo fajnie kszta速uje mi窷nie i nie powi瘯sza ich (tylko wysmukla), zreszt o tym mo瞠cie poczyta w dziale fitness. No... Rozpisa豉m si. Powodzenia w drodze do zgrabnego brzuszka. ;)” 毒鏚這: www.wizaz.pl

~ Kamilka„Dziewczyny, je郵i problemem jest t逝szcz, to pewnie pomog tylko 獞iczenia i dieta, je郵i chodzi o wzd璚ia, to zamiast tabletek lepiej zadba o w豉軼iwie jedzenie. Na pewno siemi lniane bardzo usprawnia przemian materii, mo積a zala gor帷a wod i wypi taki kleik, mo積a sobie co rano dosypa do p豉tk闚 czy jogurtu. Naprawd dzia豉 i od razu to czu. Wzd璚ia natomiast tworz si g這wnie na skutek niew豉軼iwego 陰czenia pokarm闚 i tu niestety wielu zestawie trzeba unika, bo powoduj tworzenie si siarkowodoru, ferment闚, itd. Ka盥y rodzaj pokarm闚 trawi si za pomoc ro積ych enzym闚, przy z造ch po陰czeniach wytwarzaj si szkodliwe zwi您ki. Tak wi璚 nie nale篡 je嗆 bia趾a z w璕lowodanami (czyli np. mi瘰a z ziemniakami, chlebem itd.), ani bia趾a z t逝szczem (sma穎ne mi瘰o), za to i bia趾o i w璕lowodany osobno pasuj do warzyw. T逝szcze mog by i z warzywami i z w璕lowodanami. Owoce w og鏊e nale篡 je嗆 osobno, bez dodatk闚. Wszystkie posi趾i powinna oddziela przerwa co najmniej trzygodzinna. Oczywi軼ie du穎 p造n闚, wody i np. zielonej herbaty. Wszystko co napisa豉m w豉軼iwie s逝篡 tak samo brzuchom jak i og鏊nemu zdrowiu, w tym odchudzaniu. Wszystko testowa豉m na sobie. :)”毒鏚這: jw.

~ Grenafiia„ P豉ski brzuszek mo積a wyrze嬌i g堯wnie dzi瘯i regularnym 獞iczeniom. Ja na przyk豉d staram si (cho nie zawsze mi to wychodzi) rano i wieczorem robi brzuszki. Dobrym 獞iczeniem jest te wypad ze znajomymi do klubu pota鎍zy. :) Oczywi軼ie, pod warunkiem, 瞠 przy okazji nie popijemy sobie troszeczk. Ja zauwa篡豉m, 瞠 zazwyczaj po takiej nocce moje mi窷nie brzucha s do嗆 napi皻e i troch mnie bol. Na pewno dieta te jest bardzo wa積a. Mi si wydaje, 瞠 dobrze by這by w陰czy do diety produkty, kt鏎e przy酥ieszaj przemian materii. Mam na my郵i na przyk豉d otr瑿y. Dobrym pomys貫m by這by te picie czerwonej albo zielonej herbatki. :) No, ale najwa積iejsze jednak s 獞iczenia i ich regularne wykonywanie. :)”毒鏚這: jw.

~ Mariusz„Owoce – czemu nie. Ale to prawda, za ma這 posi趾闚 i nie ma czego takiego jak >>miejscowa dieta<<. Tak jak m闚i X…: spalacz + aeroby (25 min + non-stop minimum)”毒鏚這: www.kfd.pl

~ Terakosia„Je瞠li wszystko masz szczup貫, a tylko brzuszek wypuk造, to mo瞠 powodem s s豉be mi窷nie brzucha oraz niew豉軼iwa dieta. Powinna stosowa diet nisko w璕lowodanow, bo cz御teczka w璕lowodanu wi捫e trzy cz御teczki wody i one wypychaj brzuszek.- je嗆: jarzyny, owoce, mi瘰o , nabia, herbatki zio這we, oliwa, nieco mas豉,- owoce je嗆 same jako samodzielny posi貫k, - posi趾i co 2,5-3 godziny w sumie 5-6 dziennie,- unika : ciast, pieczywa, makaron闚, klusek, ziemniak闚, a je瞠li ju to ma這 i same np. osma穎ne bez sosu i mi瘰a,- nie przekracza w豉軼iwej dla siebie warto軼i kalorycznej dobowej posi趾闚,
- 獞iczy mi窷nie brzucha.

Od czasu do czasu warto zje嗆 100 gram suszonych 郵iwek i wypi herbatk La Karnita – odgazowuje, oczyszcza. Najlepiej w taki dzie, kiedy raczej nie wychodzimy. :)”毒鏚這: jw.

~ telimena„Ja te mia豉m wystaj帷y brzuszek i zastosowa豉m si do rad z Shape’a, a wi璚 jem malutkie porcje, pij bardzo du穎 wody ma造mi 造czkami, pije po szklance wody przed snem i po obudzeniu si (najlepiej woda z cytryn), nie u篡wam soli (jak jem kanapeczki z pomidorem to skrapiam go sokiem z cytryny i te jest pycha), nie pij niczego gazowanego, nie jem t逝stych potraw, jem powoli (dzi瘯i temu nie po造kam powietrza), mo積a tak瞠 造ka tabletki w璕la.”毒鏚這: jw.

~ Krokodylek„(…) Nie ufaj gazetowym zapewnieniom, 瞠 da si schudn望 w tydzie kilka kilogram闚. To nie jest zdrowe. Nabawisz si rozst瘼闚 i jo-jo,o ile nie powa積iejszych chor鏏. Najlepiej schudn望 ograniczaj帷 t逝szcze i s這dycze, 獞icz帷 i stosuj帷 diet opracowan przez dietetyka. Bo wtedy masz gwarancj, 瞠 tw鎩 organizm dostaje wszystko czego potrzebuje. Gwiazdy i celebryci decyduj si na takie posuni璚ia, bo wiedz 瞠 potrzebuj profesjonalist闚, kt鏎zy zajm si ich diet. (…)”毒鏚這: www.mamzdrowie.pl

~ polo„To ja dorzuc od siebie relacj: 2 razy podchodzi貫m do tej diety. Pierwszy raz na pocz徠ku grudnia, a drugi po 鈍i皻ach. - Za pierwszym razem wytrzyma貫m 10 godzin.- Za drugim razem ca貫 5 dni. Waga nie ruszy豉, ca造 czas g這dny i wkurzony 豉zi貫m. Raz poszed貫m biega i mnie g這wa rozbola豉, co mi si nigdy nie zdarzy這.Tak jak przypuszcza貫m, pic na wod. Zdecydowanie brakuje posi趾闚, no i nie wiem, jak ta dieta ma wp造n望 na spalanie t逝szczu z brzucha. To ja wol swoj diet redukcyjn 4500 kcal”毒鏚這: www.kfd.pl


~ kaczorek„Zmniejszaj stopniowo ilo嗆 w璕lowodan闚 w diecie, zast瘼uj帷
je zdrowymi t逝szczami i obserwuj reakcje organizmu. R鏏 aeroby utrzymuj帷 odpowiednie t皻no (…), katuj brzuch. ;)”毒鏚這: jw

~ filip„Poczytaj sobie w dziale >>dieta<<, a jak nie masz zamiaru trzyma si 軼i郵e do zalece, to przynajmniej przyjmij zasad, 瞠 jesz cz窷ciej, ale zdecydowanie mniej np. co 3 godziny, ale o po這w mniejsze porcje.”毒鏚這: jw.

~ Tony„Spr鏏uj tego:

>>Dieta dla osoby wa膨cej 80 kg:

7:00 - P豉tki owsiane 100g + 200ml mleka, Serek wiejski 200g
B: 43g (31g zwierz璚e) W: 86g T: 19g

10:35 - Chleb 篡tni pe軟oziarnisty 150g, Twar鏬 chudy 100g, 30g s這necznika
B: 37g (20g zwierz璚e) W: 92g T: 16g

13:30 - Chleb 篡tni pe軟oziarnisty150g, Szynka z indyka 50g, 3 jajka
B: 41g (32g zwierz璚e) W: 82g T: 21g

16:00 - Kasza gryczana100g, Pier z kurczaka 150g
B: 45g (32g zwierz璚e) W: 70g T: 5g

17:30-18:30 - Trening

18:30 - 60g Carbo
B: 0g W: 56g T:0g

19:10 - Ryz br您owy 80g, Tu鎍zyk w wodzie 120g
B: 32g (25g zwierz璚e) W: 77g T: 3g

22:00 - 100g twarogu, Oliwa z oliwek 15ml
B: 30g (20g zwierz璚e) W: 3g T: 15g

Razem – podsumowanie:

- bia趾o 160 g
- t逝szcz 79 g
- w璕lowodany 466 g
- kalorie 3215 kcal

Udzia procentowy:

- bia趾o 2 g/kg
- t逝szcz 0,98 g/kg
- w璕lowodany 5,82 g/kg
- kalorie 40,18 kcal/kg<<

Zmniejsz pieczywo do 100g w 2 i 3 posi趾u i do tego te aeroby (…).Ale prawda jest taka, 瞠 ta sama dieta mo瞠 dzia豉 na ka盥y organizm zupe軟ie inaczej, jednak my郵, 瞠 powiniene zacz望 w豉郾ie od czego takiego, jakby sylwetka Ci w dalszym ci庵u nie satysfakcjonowa豉, utnie si po prostu jeszcze w璕lowodan闚... Pozdrawiam”毒鏚這: jw.


Mieszanka zio這wa p豉ski brzuch»

Kompozycja wspomagaj帷a walk ze zb璠nymi kilogramami i utrzymanie pi瘯nej sylwetki.


sobota, 21 stycznia 2012, zdrowieuroda




TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: