Zdrowie i uroda





Arkadiusz Czapla
Kontakt:
e-mail : Napisz do mnie



Blog > Komentarze do wpisu

Ćwiczenia na żylaki

Jakie ćwiczenia na bolące żylaki?



Ćwiczenia są bardzo proste i możesz je zrobić w domu z użyciem krzesła z oparciem. Regularne ćwiczenia poprawią krążenie w naczyniach nóg i zwiększą ich elastyczność.

Ćwiczenia rozpoczynaj z pozycji wyjściowej: stań za krzesłem, wyprostuj plecy, stopy lekko rozstaw na szerokość bioder, ręce połóż na oparciu krzesła.

Uwaga! Każde ćwiczenie powtórz w seriach po 7 razy, ćwicz 3 razy w tygodniu.

Ćwiczenie wzmacniające mięśnie kolan


Wyprostuj kolana i podciągnij rzepki do góry.  Podpierając się ma krześle ugnij kolana, wypnij pupę (nie kieruj kolan do środka), wytrzymaj 3 sekundy i wróć do pozycji początkowej.

Ćwiczenie rozciągające mięśnie


Odchylając nogi do tyłu:

Wyprostowaną w kolanie prawą nogę odchyl do tyłu, wyprostuj stopę, wytrzymaj 3 sekundy i wróć do pozycji początkowej. 

Powtórz ćwiczenie na lewą nogę.

Podczas odchylania nogi do tyłu wydychaj powietrze.

Odchylając nogi na bok:

Wyprostowaną w kolanie prawą nogę odchyl w prawo na bok, wytrzymaj 3 sekundy i wróć do pozycji początkowej.

Powtórz ćwiczenie na lewą nogę.

Podczas odchylania nogi na bok wydychaj powietrze.


Podobne wpisy:

Wiosenna depresja
Uporczywa chrypka

Co na suchy kaszel?
Herbatka na uspokojenie
 

wtorek, 18 kwietnia 2017, zdrowieuroda



TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: